מתן יהב – עוצמה פנימית

flower
מתן יהב עוצמה פנימית

מתן יהב - מטפל הוליסטי רגשי

טיפול הוליסטי לשחרור מדיכאון, מחשבות טורדניות וחרדה.

- מי אני?

היי שמי מתן יהב

מתן יהב

ואני מדריך טרילותרפיה ובעצמי הולך במסע לשחרור מסבל ולהבנת עצמי במשך שנים רבות. בגיל צעיר שאלות רבות עלו בי בנוגע לחיים, למה יש כל כך הרבה סבל בעולם? למה אנשים פוגעים בעצמם ובאחרים? למה העולם מלא במלחמות? למה אני סובל? למה יש לי תחושות לא נעימות בבטן ובחזה? למה יש לי מחשבות כואבות ומוזרות? האם החיים הם פשוט סבל ואין מה לעשות?

כל השאלות האלה הובילו אותי לצאת למסע אישי שבו לאחר שנים של חיפוש מצאתי את האמת. הייתי רוצה לשתף את מה שמצאתי עם כמה שיותר אנשים. החיים ללא תובנה הם כואבים ומעייפים. הזכות הטבעית ביותר שלנו היא לחיות חיים של ביטחון עצמי, תובנה, הגשמה עצמית ונוכחות.

אני מזמין אתכם להצטרף אליי למפגשים אישיים שבהם נוכל ללמוד יחד על האמת הפנימית שלנו בשביל להשתחרר מסבל מיותר ולחזור לאיזון פנימי. אין צורך לסבול יותר, אין צרוך לחיות חיים ללא אהבה וקבלה עצמית.

למה בחרתי לטפל?

המסע האישי שלי מתחיל בילדות, לכל אחד יש ילדות שונה ונקודת פתיחה אחרת, אך הילדות שלי הייתה מלאה בביישנות ופחד, ברצון לספק אחרים, ברצון לא לעצבן אף אחד ובפחד מהחיים ככלל.

בילדות הרבה שאלות עלו לי לגבי החיים, שאלות לגבי הטבע של המציאות, לגבי אלוהים, לגבי כל דבר אשר קשור לעולם הפסיכולוגי והרוחני.

בילדות ליוו אותי המון רגעים קשים של בלבול, חרדה, דיכאון ומחשבות טורדניות.
לא ידעתי איך להתמודד עם הקשיים הרגשיים שלי וברחתי להתמכרויות.

כל החוויות הללו הובילו אותי לחיפוש אחר האושר ולקח לי לא מעט זמן להבין את עצמי ואת הגורמים לחרדות ולמחשבות הקשות שהיו קיימות בי.

אני מבין ויודע איך זה מרגיש לחיות עמוק בתוך חרדה, דיכאון ומחשבות טורדניות ואני יודע גם איך זה מרגיש להבין ולהשתחרר מהכאב  הגדול.

החיפוש האישי שלי הוביל אותי להמון מקומות, התבלבלתי המון בדרך אבל הייתי נחוש למצוא את הדרך הטבעית ביותר לחיות את החיים האלה, את הדרך הנכונה, הבריאה והמאוזנת ביותר לחיות.

דרך של שחרור מהיקשרות לסבל. וברגע ששחרתי מההיקשרות לסבל שלי יכולתי להיוולד מחדש.

היה נמאס לי מהסבל הפנימי שלי לגמרי ועשיתי כל מה שיכולתי בשביל להשתחרר מהסבל הפנימי שבו חייתי.

הסבל הפנימי שחוויתי בילדות עם תקופות של דיכאון, המון חרדה ומחשבות טורדניות. כל כך הרבה כאב רגשי היה בי, שהייתי חייב למצוא את הדרך החוצה, הבנתי שאני לא יכול להמשיך לחיות בסבל הזה.

אך למרות שידעתי שאני סובל כל ילדותי, היה לי קשה מאוד לדעת איך להשתחרר, לא הייתה לי הדרכה נכונה, לא היה לי מישהו שאוכל לפנות אליו.

אז במקום לפנות לעזרה ברחתי להתמכרויות והעברתי את ימיי בהתבודדות ובריחה מעצמי ומהחיים.

הבודהה נשאל, "מה השגת מהמדיטציה?" הוא ענה: "כלום!" ואז הוא המשיך, "עם זאת, הרשו לי לספר לכם מה איבדתי: כעס, חרדה, דיכאון, חוסר ביטחון ופחד מזקנה ומוות."

ראיתי את העולם, את הסבל שבו הוא נמצא, את הכאב הפנימי שאתו אנשים חיים והבנתי שאצטרך למצוא את הדרך הביתה בעצמי.

העולם שלנו בימים אלה מלא בסבל פנימי: התמכרויות, מחשבות טורדניות, חרדות, פחדים, לחץ, דיכאון והתקפי זעם.

אנחנו חיים בעולם לא פשוט, שבו החברה מקדמת ודוחפת הצלחה, עושר, צרכנות והתמכרות על חשבון של שקט נפשי, איזון, ביטחון עצמי ואהבה.

ללא הבנה עצמית עמוקה וחיבור עצמי עמוק לא נוכל לחיות בעולם הזה בשלום.
עלינו קודם כל להבין את עצמינו ואז נוכל לחיות את החיים שתמיד רצינו.

אני מזמין אתכם להצטרף אליי למפגשים אישיים בהם ביחד נכנס לשאלות החשובות וננסה ללמוד את הדרך הטובה ביותר בשבילנו לשחרור מהכאב הפנימי כדי שנוכל לחזור לחיות חיים טבעיים.

בדרך הטבעית האדם חיי באיזון פנימי, הרמוניה, ערנות, בטחון עצמי ושקט פנימי.

בדרך הטבעית האדם הוא המאסטר, האדם הוא אור לעצמו, והוא לא מחפש את האושר מחוץ לגופו.

"אלה המביטים החוצה ומחפשים שלמות פנימית בדברים חיצוניים לעולם לא ימצאו אותה; אלה המביטים פנימה תמיד מוצאים את השלמות בתוכם."

מהי שיטת הטרילותרפיה?

טרילותרפיה היא דרך מאוד פשוטה, ישירה ומובנת לשחרור הסבל הפנימי. במפגשי הטרילותרפיה נוגעים בכל נקודה אפשרית של החיים בשביל לשחרר את האשליות, ההתניות הישנות ואת הפחד שאוחז בנו חזק.

הטרילותרפיה משתמשת במגוון כלים שיכולים להתאים לכל אדם. מטרת הטרילותרפיה היא לשחרר את האדם לחופשי מכל מה שאוחז בו, מכל מה שהופך את חייו לקשים ומעייפים.

במפגשי הטרילותרפיה אנחנו מחלקים את האדם לשלושה חלקים: ראש(מחשבות) רגש(תחושות) ואמצע(אני אמתי). החלוקה הזאת עוזרת לנו להבין את המקור למלחמה הפנימית.

במהלך מפגשי הטרילותרפיה נלמד על כל אחד מהחלקים, נעיר את בעל הבית שנקרא האמצע ונסיים את המלחמה בין הראש לרגש.

לקביעת מפגש אישי איתי בקליניקה בתל אביב או בזום ניתן להתקשר או לשלוח הודעה למספר: 0504666290 או להשאיר פרטים בטופס צור קשר ואחזור אלייך בהקדם האפשרי

למאמר המלא על  שיטת הטיפול: טרילותרפיה